مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-04-24اقتصادي

فارس من| طرح فاضلاب مهریز هیچگونه آلودگی شربی و زیست محیطی ندارد


فاتحی با اشاره به اهمیت اجرای 50 درصدی طرح فاضلاب شهری در شهرستان مهریز گفت: این پروژه با بررسی های کارشناسان متخصص هیچ گونه آلودگی شربی و زیست محیطی برای شهروندان ایجاد نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، چندی پیش شهروندان مهریزی در این استان کمپین توقف اجرای طرح فاضلاب شهری مهریز را در سامانه فارس من ثبت و  پیگیری این مهم را از خبرگزاری فارس درخواست کردند.

در این کمپین آمده: با توجه به خشکسالی های پیاپی اجرای این طرح باعث خشک شدن قنوات و باغات باغشهر مهریز خواهد شد و آسیب هایی نظیر فرونشست زمین بر اثر افت سطح ایستابی، از بین رفتن قدرت لایه آبخوان جهت حفظ و نگهداری آب را به دنبال خواهد داشت.

شهروندان در ادامه مطالبه خود اظهار کردند: پساب حاصل از این پروژه فاضلاب صرف صنعت آب بر و آلوده کننده فولاد خواهد شد و هیچ حقابه ای برای فضای سبز و تزریق در آبخوان شهر در نظر گرفته نشده و قرارداد واگذاری پروژه فاضلاب روشن نیست.

پیشرفت 50 درصدی طرح فاضلاب شهرستان مهریز محمد فاتحی، قائم مقام آب و فاضلاب استان یزد در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: در بودجه سال جاری وزارت نیرو بیشترین ردیف بودجه را با اعتباری بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان به خود اختصاص داد که باید طرح های مناسبی در استان را اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| طرح فاضلاب مهریز هیچگونه آلودگی شربی و زیست محیطی ندارد

فارس من| طرح فاضلاب مهریز هیچگونه آلودگی شربی و زیست محیطی ندارد